Bloodbuzz – Visual Contentmarketing
  • Home
  • Portfolio
  • Content Plans
  • Stories
  • Contact
  • Shop
  • Sep
    2020
    15
    2020 / Sep / 15

    Case: CANNA Van 200 naar 35K fans in 2 jaar tijd

    • posted in Case, Contentmarketing

    Vaak wordt er wat neerbuigend gedaan over de metric ‘aantal fans’. Toch is het een metric die we bij Bloodbuzz nog graag blijven monitoren. We zien het als groei, met als doel meer online zichtbaarheid en dus merkbekendheid. 

    …

    read more

  • kijktijd_KPI_videostrategie
    Aug
    2020
    19
    2020 / Aug / 19

    Kijktijd: de branding KPI van de toekomst?

    • posted in Video strategy, Videomarketing

    Veel bedrijven houden momenteel de hand op de knip, in afwachting van de ontwikkelingen rondom COVID-19. Wanneer de omzet een flinke suckerpunch krijgt is dat niet meer dan begrijpelijk. Toch is het, om verschillende redenen, bij uitstek een periode waarin bedrijven met een investering in content en strategie zich kunnen laten gelden.

    …

    read more

  • Jul
    2020
    29
    2020 / Jul / 29

    Branding: een bingeworthy merk maken (deel 2)

    • posted in Video strategy

    In deel 1 van dit tweeluik schreven we over het belang van storytelling voor bedrijven. We gingen verder in op de basis van een bingeworthy merk. In deze blog duiken we weer wat dieper en gaan we in op de impact van kleurgebruik en de inzet van muziek.

    …

    read more

  • Jul
    2020
    29
    2020 / Jul / 29

    Branding: een bingeworthy merk maken (deel 1)

    • posted in Creative strategy, Video strategy

    Waarom zou je een merk bingeworthy willen maken? Die vraag kunnen we vrij makkelijk beantwoorden met een wedervraag; hoeveel blogs heb jij in het afgelopen jaar achter elkaar gelezen? En hoeveel filmpjes heb je achter elkaar gekeken? Precies.

    …

    read more

  • May
    2020
    20
    2020 / May / 20

    Thumbnail: de buffel van de Savanne

    • posted in Video strategy

    Schud jij de ‘Big Five’ zo uit je mouw? Meestal komen we tot de vier groten en vergeten we er eentje. Leeuw, luipaard, neushoorn, olifant en dan wordt het lastig….nijlpaard of de giraffe misschien?…

    read more

  • May
    2020
    12
    2020 / May / 12

    Wat iedere marketeer kan leren van Netflix’ Chef’s Table

    • posted in Video strategy

    De Netflix serie Chef’s Table is een genot om naar te kijken. Voor wie er doorheen kan prikken en goed luistert valt er veel meer te halen dan wat kijkplezier. De levenslessen zijn een groot goed.

    …

    read more
1 2
© 2023 BLOODBUZZ
Share